Short video form vs Long video form. Ποιο format ταιριάζει στο brand σου;

Σε έναν κόσμο όπου απαιτείται συνεχής ανανέωση του content από οποιοδήποτε μέσο, το video παραμένει ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για το storytelling κάθε brand.

Η εικόνα ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand, δίνοντάς του πρόσωπο, ενώ μέσω του λόγου γίνεται η απαραίτητη ανάλυση στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά προϊόντα και τις υπηρεσίες του, η οποία χτίζει σύνδεση με το target group, αυξάνοντας το engagement του
Ποιο είναι, όμως, το πιο αποδοτικό format του video; το σύντομο και περιεκτικό ή το μεγαλύτερο και πιο αναλυτικό;

Η απάντηση είναι απλή. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, μόνο το κατάλληλο format ανάλογα με το κοινό σου, την ιστορία που θες να πεις και τον σκοπό σου. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά:

Short form videos (30’’-90’’)

Τα short form videos είναι προφανώς σύντομα και κατά βάση προορίζονται για χρήση ως Tik Tok videos, Instagram reels και Youtube shorts.
Μέσα από πρόσφατες έρευνες που έχουν γίνει, έχει φανεί ότι το attention span (διάρκεια προσοχής ή ικανότητα συγκέντρωσης) είναι μόλις 8 δευτερόλεπτα. Γι’ αυτό, τα short form videos παρουσιάζουν διπλάσιο engagement από τα long form videos. Βάσει αυτού, τα short form videos είναι πιο κατάλληλα και αποδοτικά για awareness, δηλαδή όταν θέλεις να αυξήσεις την απήχηση του brand σου.
Εκτός από τα παραπάνω όμως, τα short form videos έχουν και άλλα οφέλη. Κατ’ αρχάς είναι αρκετά οικονομικά και γρήγορα στην παραγωγή. Μπορείς να οργανώσεις τα videos, ώστε σε μία ή δύο μέρες να γυρίσεις υλικό που θα μπορείς να χρησιμοποιείς ακόμα και για μήνες. Επιπλέον, το κάθετο format τους, που συνήθως έχουν τα short form videos, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες. Αυτό σημαίνει ότι σου δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσεις πολλαπλά κανάλια για να απευθυνθείς σε μεγαλύτερο κοινό.

Τα μειονεκτήματα των μικρών videos είναι, μαντέψτε, ότι είναι μικρά! Αφενός, δεν σου επιτρέπουν να ασχοληθείς σε βάθος με κάποια σημαντικά θέματα, που αφορούν στο brand σου και αφετέρου, πρέπει να δώσουν γρήγορα ένα πολύ σαφές μήνυμα, με απόλυτη στόχευση, ώστε να σας δώσουν το βέλτιστο αποτέλεσμα που επιθυμείτε.

Long form videos (2’-10’+)

Τα long form videos ξεπερνούν τα 2 λεπτά σε διάρκεια και μπορούν να φτάσουν μέχρι και τη μία ώρα ή και παραπάνω. Αυτό το format video μπορείς να το επιλέξεις για tutorials, συνεντεύξεις, παρουσιάσεις κ.λ.π. και είναι ιδανικά για το Youtube, το Vimeo ή για Webinars.

Τα long form videos, με το κατάλληλο περιεχόμενο, προσφέρουν εμπειρία από τη πλευρά του brand κι ενισχύουν την αφοσίωση του κοινού προς αυτό. Παρέχουν το χώρο και το χρόνο για να παρουσιάσεις ό,τι είναι σημαντικό για το προϊόν ή την υπηρεσία του brand σου.
Επιπλέον, συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση του SEO (Search Engine Optimization). Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούνται περισσότερα backlinks και τελικά, καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Το ίδιο το Youtube ως πλατφόρμα προωθεί περισσότερο τα videos με διάρκεια άνω των 10 λεπτών.

Τα βασικά μειονεκτήματα των long form videos είναι ότι έχουν πιο απαιτητική παραγωγή, δηλαδή απαιτούν περισσότερο χρόνο και στην προετοιμασία και στην παραγωγή, που ανεβάζει συνολικά το κόστος

Τελικά ποιό format σου ταιριάζει;

Τελικά, λοιπόν, που καταλήγουμε; Όχι στην κατηγοριοποίηση του content, αλλά στη δημιουργία χημείας μεταξύ ημών και του κοινού, με τη δημιουργία μιας σωστής μίξης υλικών ανάλογα πάντα με τον στόχο.

Άρα, επίλεξε short form videos για γρήγορη προβολή και engagement και long form videos για να δείξεις expertise, να πεις την ιστορία σου και να ενισχύσεις το SEO.

Αν δεν μπορείς να αποφασίσεις ή δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις, επικοινώνησε άμεσα με τη 3Hive Studio. Μπορούμε να σε βοηθήσουμε να φτιάξεις το content που θα τραβήξει σαν μέλι το κοινό στο brand σου!

Let’s do beesiness!

Στείλε μας σήμερα mail: [email protected] ή πάρε μας τηλέφωνο: 210 6131661

3 Comments

  1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.

    1. Cras maximus ultricies volutpat. Praesent ut enim non enim vulputate fringilla.

  2. Cras maximus ultricies volutpat. Praesent ut enim non enim vulputate fringilla.

Leave a Reply