Ένα καλό video ξεκινάει πάντα με σωστή προετοιμασία! Αν θες το εταιρικό σου video να είναι κάτι περισσότερο από μια ωραία εικόνα, απάντησε πρώτα σε κάποιες βασικές ερωτήσεις όπως:
Ποιος είναι ο στόχος του video; Αναγνωρισιμότητα; Παρουσίαση προϊόντος ή υπηρεσίας; Εσωτερική επικοινωνία; Εκπαίδευση; Ο κάθε στόχος καθορίζει διαφορετικό στυλ, ύφος, δομή και διάρκεια.
- Ποιο είναι το κοινό σου; Το video που απευθύνεται σε B2B εταιρείες, είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που απευθύνεται στο κοινό του Instagram. Όσο καλύτερα ξέρεις σε ποιον μιλάς, τόσο πιο στοχευμένο θα είναι το μήνυμά σου.
- Πού θα προβληθεί; Θα το ανεβάσεις στο YouTube; Θα παίζει σε εκθέσεις και events; Θα προβληθεί σε social media ή θα ενσωματωθεί σε παρουσιάσεις; Το κανάλι προβολής καθορίζει το format, τη διάρκεια και το σενάριο.
- Πώς θες να το αφηγηθείς; Με voice-over; Με ανθρώπους από την εταιρεία σου; Με ηθοποιούς; Με motion graphics ή animation; Κάθε στυλ μεταφέρει και διαφορετικό τόνο!
- Ποιο είναι το διαθέσιμο budget και χρονοδιάγραμμά σου; Ακόμα κι ένα μικρό budget μπορεί να δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα, αρκεί να γίνει o σωστός σχεδιασμός. Τέλος, είναι σημαντικό να γνωρίζεις αν υπάρχει συγκεκριμένο deadline (π.χ. για event, παρουσίαση ή καμπάνια).
Αν δεν έχεις όλες τις απαντήσεις, μην αγχώνεσαι! Αυτή είναι η δική μας δουλειά. Να κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις, με σκοπό να φτιάξουμε μαζί κάτι που έχει νόημα, και με το οποίο θα «κολλήσει» το κοινό.
Let’s do beesiness!
Στείλε μας σήμερα mail: [email protected] ή πάρε μας τηλέφωνο: 210 6131661
3 Comments
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Cras maximus ultricies volutpat. Praesent ut enim non enim vulputate fringilla.
Cras maximus ultricies volutpat. Praesent ut enim non enim vulputate fringilla.